دختران روستای ناوه بجنورد با مباحث "سواد رسانه" آشنا شدند
دختران روستاي ناوه بجنورد با مباحث "سواد رسانه" آشنا شدند
به همت کانون امامت؛

دختران روستای ناوه بجنورد با مباحث "سواد رسانه" آشنا شدند

کارگاه آموزشي "سواد رسانه" ويژه دختران روستاي ناوه بجنورد با هدف ارتقاء مهارت هاي زندگي در قالب طرح استاني "زندگي پويا" برگزار شد.
شناسه خبر : 52719 تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۲:۵۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری  مساجد خراسان شمالی، نوجوانان و جوانان مسجد حضرت محمدرسول الله صلی الله علیه وآله و سلم روستای ناوه، از مناطق کوهستانی توابع شهرستان بجنورد به همت کانون  امامت این مسجد،  با موضوع "سواد رسانه و آسیب ها و تهدیدات فضای مجازی" در این مسجد آشنا شدند.

 

«حسین صائبی»، از کارشناسان پلیس فتای استان خراسان شمالی در این کارگاه موضوعاتی  همچون  اخبار کذب و شایعات در فضای مجازی را برای  دختران نوجوان  حاضر  که همراه مادرانشان در این کارگاه شرکت کرده بودند، بازگو کرد و آسیب  های آن را شرح داد.

 

وی همچنین شناخت و آگاهی  و مطالعه دقیق را به نوجوانان توصیه کرد موضوع کلاهبرداری های اینترنتی را نیز توضیح داد و گوشزد کرد.

 

 

کارگاه آموزشی " زندگی پویا" از طرح های تدوین شده و اجرایی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی است که با هدف آموزش مهارت های زندگی شامل آگاهی های قبل از ازدواج، تربیت فرزند، سواد رسانه  و مهارت های زندگی با همکاری کانون های مساجد استان در مناطق شهری و روستایی اجرا می شود.  

پایان/